piątek, 26 czerwca 2009

Donauinselfest


Dziś, jak co roku, zaczyna się Donauinselfest. Potrwa do 28. czerwca.
Jak zwykle każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Oprócz koncertów na kilku scenach, będą imprezy sportowe. Przewidziano też program dla najmłodszych. Oczywiście będzie też, gdzie zjeść i się napić. I jak zwykle będą tłumy, co nikogo nie zniechęca. Na Donauinselfest panuje zawsze świetna atmosfera.
Cała impreza odbywa się na Wyspie Dunajskiej - w oazie w środku miasta. Najłatwiej dojechać tam metrem: linią U1 do stacji Donauinsel lub U6 do stacji Neue Donau.
Bardzo szczegółowy program festiwalu znajdziecie tutaj.


3 komentarze:

Alma pisze...

Też kocham Wiedeń! spędziłam tam jeden (niestety tylko jeden) semestr jako Erasmus i bardzo spodobało mi się to miasto. Właściwie czuję się z nim tam samo związana jak z Poznaniem, mimo, że mieszkam tu całe życie, a tam- tylko kilka miesięcy...
Na bloga trafiłam przypadkiem, ale będę wpadać częściej żeby orientować się, co się ciekawego dzieje ;) do Wiednia zresztą wracam na tydzień (zawsze coś...) w październiku.
Mam przy okazji prośbę, bo zauważyłam kilka przepisów związanych z kuchnią austriacką: masz może przepis na Punschkrapfen? to jedne z moich ulubionych wiedeńskich ciastek (zwłaszcza te z Ankera) ;)
pozdrawiam!!

Liska pisze...

Kingo, chciałam Ci podziękować za to, że zaglądasz do mnie i dzielisz się wspaniałymi przeżyciami i wiedzą związaną z Wiedniem.
Lubię podróże, odkrywanie, poznawanie. Rzadko mam tak, że kiedy wracam do domu, marzę o tym, by jak najszybciej wrócić do miejsca, z którego dopiero przyjechałam. Wiedeń był jak olśnienie, zachwycający i nie obcy, na wyciągnięcie ręki, do oswojenia i odkrywania.
Dziękuję za propozycję tłumaczenia przepisów. (Chyba bym Cię zamęczyła;-), na razie dzielnie walczę i zgaduję (plus męczę Towarzysza Podróży, który z niemieckim kulinarnym ma niewiele wspólnego;)
Pozdrawiam Cię serdecznie :)

Kinga pisze...

werus, dziekuje i zapraszam i postanawiam sie poprawic i pisac wiecej i czesciej :)

Lisko, czuje sie zaszczycona Twoimi odwiedzinami! tak mi milo Cie u mnie powitac. dziekuje za komentarz i mile slowa.
tlumaczeniami mnie nie zameczysz: lubie to robic i lubie gotowac i piec. jestem chwilowo bez pracy, chetnie sie zajme czyms pozytecznym :)